13e april

 
 
hej! 
 

Känner på mig att jag kommer blogga flitigt nu, så lägg denna blogg bland era favoriter så ska jag styra upp det! 😉 
 
Idag har jag o fisen haft en skön hemma dag! Slappat, tagit en promenad, tvättat o haft på tork ute! 👌 planterat blommor och lagat mat. Jag hann inte plantera alla blommor idag innan hon vaknade i vagnen, får fortsätta imorgon! 😊 
 
nu sitter jag i soffan med Li sovandes på mig, ska snart dra igång pastan så det är klart till Jim kommer hem! 
Dom kommande helgerna har jim mycket tävlingar. Vi får se vilka jag o Li följer med på! Utflykter är aldrig fel, och Li nyfiken som hon är gillar nya vyer o titta på! 😊 
 
nä på med pastan nu! 👋

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej nästan grannen här. Tänkt flera gånger om man ska börja blogga men inte kommit längre än så.

2015-04-13 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0