14e april

nyfiKen som jag är undrar jag vem du är Anna som kommenterade! Är det grannen i gula huset? 😃 
 
inatt vet jag inte hur fisen styrt till det med sovtiderna.. 
Oftast lägger vi henne i hennes säng runt åtta/nio så sover hon till två/tre sen är det dags för mat o ny blöja Och sen somnar om till sju ungefär. 
den här natten började med att hon somnade runt tio/elva, vaknade halv två, somnade om till kvart i sex.. sen var det godmorgon. Som tur va fick jag henne att somna till nån halvtimme extra! 👍 och nu när vi varit uppe ett tag ska hon som vanligt somna om, när jag är pigg... 😨 
 
idag ska vi till rejmyre o hälsa på morfar, hämta lite kläder till fisen jag köpt av Jennifer! 😊
 
hejsvejs! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej jo jag i gula huset. Kram Anna o Noel

Svar: Och Noel är lilla hunden? 😃
Emelie Davidson

2015-04-14 @ 11:43:17
Postat av: Anna

Nä Emelie Noel är min son. Sigge är hunden 😜

2015-04-14 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0