16e april

oj! Statistiken gick i höjden igår på min förlossningsberättelse! Kul om ni kommenterar lite också! 😃 
 
idag har jag o fisen varit till viberga o handlat lite, var även på jobbet ett varv o hälsade på! 😊 
när vi kom hem var hon trött så de blev lite mat och sen en promenad, dock var hon inte sugen på att sova i vagnen, så nu ligger hon här på mig. Ska snart lägga ner henne i soffan så jag kan plocka lite! Ska ta bort lite ljuslyktor, man tänder ju inte lika mycket ljus om kvällarna nu när det börjar bli varmare! 😃 
 
fisen har ju föresten växt ur sitt babynest, så inatt låg hon i sin säng utan det!!😳 det gick bra ändå, hon hade en filt runt sig som en korv. Det blev godkänt det också! 😃👍
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag öppna nestet i botten så kunde man använda de länge.

Svar: Det gjorde jag också men jag kände att hon klarar sig nog utan! Inatt ska jag prova att ta bort filten med o bara låta henne ligga som "vanligt" i sin säng! 😊 se hur det går 😃
Emelie Davidson

2015-04-16 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0