2015

hej! 
 

tänkte försöka blogga lite nu, igen! 😊 det här med att blogga varje dag o dela med mig av mitt liv har aldrig varit min starka sida. Men jag gillar att läsa när andra gör det! 😃 
 
sen sist jag skrev har det nog hänt en hel del. 
Men det största som hänt är ju såklart att jag och Jim fått barn ihop, en fin liten tjej som heter Li! 😊 hon är snart tre månader och underbar! Men det tycker ju såklart alla föräldrar, att deras barn är finast i världen, och det är väl tur det! 
 
Igår kom vi hem från idre efter en vecka bland snön! Det var riktigt härligt att komma iväg lite, man behöver lite miljöombyte när man går hemma om dagarna! 😊 
idag har jag o fisen (fisen är Li för er som inte vet det!) dammsugit, tagit bort vinterjackorna och plockat fram vårjackor istället! Härligt! 
 
Nu får det räcka för idag, jag återkommer! 
Tack o hej! 😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0