17e maj

hej!
Jag som skulle uppdatera flitigt sa jag.. Ops! 
Sen sist jag skrev har det varit dop för Li! Allt gick bra och det är skönt det är över! 😃 massa fina presenter fick hon dessutom! 😍 på kvällen efter dopet var vi ute o käkade med våra föräldrar! mycket trevligt var det! 👍 
 
nu i helgen har vi varit ute i skärgården o vaxat båten! Vissa av oss badade.. Inte jag! 😉 det började med att nellie fick med sig rickard, sen efter ett tag åkte fler byxor av och hoppade i det 12gradiga vattnet! 😬
 
idag har nellie åkt hem och Jim är på sitt jobb. en lugn dag väntar för mig och Li. 
I veckan är det planerat att träffa Jonna och Petra imorgon! Tisdag promenad med dom "mammaledigamammornailotorp" 😃 och efter det en fika hemma hos Johanna! 👍 
 
ikea blir det i veckan också! 😃
 
hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0