26e maj

Hej! 👋
 
jag Ă€r verkligen kass pĂ„ att uppdatera! 👎
 
uppdaterar er om vad som sker nu, det Àr mycket fika och umgÀnge med hÀrliga mÀnniskor! 
Bla varje tisdag kl nio Ă€r det nĂ„gra mammor hĂ€r i lotorp som vi Ă€r ute o gĂ„r med, och avslutar med fika hos nĂ„gon av oss! 😃
 
idag har vi varit pĂ„ promenad o sen fika hos jazze! 👍
efter det blev det viberga o lunch pĂ„ Lindahls med anna, Petra, jonna! Sen handlade vi mat, för imorgon Ă„ker jag, jonna o Petra ut till skĂ€rgĂ„rden för en övernattning. Och ja, barnen Ă€r ju sĂ„klart med ocksĂ„! 😃 ska bli vÀÀÀÀÀldigt trevligt!! 👌
 
i söndags föresten va vi och hĂ€lsade pĂ„ hos Emma i stan! Dö fin nybyggd lĂ€genhet! En promenad runt strömmen blev det med! 👍
igĂ„r var Frida hĂ€r med en jÀÀÀÀttefin doptavla till Li!! 😃 
 
Sen Ă€r jag förvĂ„nad över Li hur det gĂ„r att forma barn! Jag fĂ„r bara ondare o ondare i min hand sĂ„ jag kan inte gĂ„ runt o vagga henne till sömn lĂ€ngre. I söndags tjöt hon i sĂ€kert 45min innan hon kom till ro. IgĂ„r 5min kanske, och idag inte  enda minut! Först blev det saga och sen lite sĂ„ng och mys pĂ„ det! 😍 nu ligger hon i sin sĂ€ng o sussar sĂ„ sött! 
 
nu ska jaf kolla pĂ„ tv Handlar om folktandvĂ„rden o fakturor! 😹
 
hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är det inte bĂ€ttre med handen? :/ sĂ„g programmet med precis..

Svar: NĂ€ den Ă€r vĂ€rre nu nĂ€r jag bĂ€r runt pĂ„ fisen. Har ett stöd pĂ„ den men det hjĂ€lper inte! 👎
Emelie Davidson

2015-05-26 @ 21:57:54

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0